Tröttis

Hej hopp, nu har jag fått lite hjälp med designen på bloggen men vi är inte klara än. Bättre än innan iaf:)
Har varit och kört lite bodybalance ikväll, så otroligt skönt! Man känner sig hekt rensad både på in och utsidan, verkligen toppen tycker jag!
Även denna vecka har Sara och jag lyckats bra med träningen, känns härligt!

Åå vet inte hur jag ska hinna med alla arbetsprover! Idag kom jag på yttligare utbildningar jag ska söka till. Det är verkligen inte lätt att veta vad man vill. Men eftersom att jag tror en hel del på ödet så löser sig nog allt till det bästa och till det som det är tänkt.
Måste verkligen prata ut lite med Carina om detta, behöver lite tips känner jag.

Nu börjar jag gå in i slutfasen med min möbelrenovering. Kommer nog bli riktigt fint ska ni se:)
Visar bilder så fort jag är klar.

Sara är sötast! Fick en försenad alla hjärtansdags present idag, jätte fin var den! Lantlig och mysig precis sånt som jag älskar! Tack tack tack gumman<3

Appropå presenter så är det inte många dagar kvar nu..hihi..

Nee usch nu måste jag verkligen sova! klockan är ju långt efter min dags att sova tid nu..inte bra...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback