Saknar dig!

Ååå jag saknar min Andrea massor! När kommer du hem?
Du måste ringa mig snart så jag får höra din ljuva stämma!
Du har varit borta alldeles för länge nu! Kom hem till min födelsedag;) Love u!

Det har varit en händelse rik helg kan man säga.
I lördags var det Mässa i hallen, riktigt kul var det men även väldigt stressigt.
Gick modell och stod i Powerplates monter, alla ville prova så jag o mammi fick jobba oss hesa, men det var super kul! Trivs verkligen i sådana miljöer, mässor ska bli min framtid hade jag tänkt! Blir nog bra tror jag:)
Idag blev det också till att kliva upp tidigt då vi skulle åka till kilsbergen utanför Örebro för att åka lite bräda..me like!:)
Pappi, Linda, Johan och jag susade ner för backarna. Älskli var jätte duktig, han lär sig fort ska ni veta är riktigt imponerad!

Bara så ni vet så klarade Sara och jag våran träningsvecka galant! jag tränade till och med i fredags då jag skulle haft vilodag. Och jag ser fram emot en lika härlig vecka! fasen va bra jag mår av att skaka lite fett alltså!;)haha
Är trött på allt tjat om Beach 2009 osv, fan skit i beachen tänk på er själva detta har jag försökt börja göra, jag tränar enbart för min egen skull o för att jag ska må bättre. Så min strävan är Må bra 2009. Sen om man skulle slimmas lite så får man se det som ett stort plus, men just nu är det ett bättre välbefinnande som är mitt mål!

Måste bara säga att min syster är bäst och jag älskar henne sååå!

Just det ja i fredags hände en jätte läskig sak. Jag hade as ont i huvudet vilket resulterade i migrän.
Jag tog en starkare tablett, efter ca 40 min var min kropp helt utslagen, jag kunde inte röra mig, mina muskler var helt förslappade och jag hade svårt att andas, det kändes som om någon satt på mina lungor.
Jag mådde så fruktansvärt dåligt! Johan  var så nära att ringa ambulans, något vi nog skulle ha gjort. men efter några timmar lyckades jag iaf somna.
Morgonen därpå var jag bättre och kunde iaf stå på benen. Dessa tabletter ska jag aldrig ta igen, jag fick nån allergisk reaktion av dem. ja fy fasen... aja nu är det bra igen.

Inte långt kvar tills jag fyller år mm mmmm:)

Förresten tack för en jätte fin frisyr sara, du är så duktig så!:) LÖVE

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Miss B

Tack så mycket! :) aa jag har gjort det själv. många ville ha ett förut men när jag gjorde en tävling om ett så var det typ ingen som deltog i tävlingen. så tyvärr, du är lite sent ute :/ men om du bor i västerås eller kan betala en summa så skulle det inte vara något problem.

2009-03-07 @ 16:32:38
URL: http://isabelle-andersson.blogspot.com
Postat av: andrea

DA SKA DU JU BARA VETA HUR JAKLA MYCKET JAG SAKNAR DIG!!!! och nar mamma skriver i mailen att hon traffar dig titt som tatt sa vill jag ju bara satta mig pa nasta flyg hem :) ALSKAR DIG mitt gullpucko! Ses snart! Ta hand om dig!

2009-03-08 @ 14:40:35
Postat av: Frida

Du lovade ju uppdatering!;)

2009-03-08 @ 15:54:28
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback