Guten tag!

Ber om ursäkt för en jäkligt dålig uppdatering!
Helgen har varit skapligt lugn. Jobbade på MQ igår, tycker verkligen om att jobba där! Det har kommit in så himla mycket fint till våren nu. Jag börjar faktikst få lite vårkänslor nu, börjar till och med komma ur min årliga vinterdepretion:) Härligt!
Idag var jag o min Johan i Linköping, Johan köpte en hjälm och en skit snygg klocka. Själv försöker man hålla lite i pengarna, skulle inte ha köpt något men hitta ett super gulligt linne till födelsedagen..hihi

Fan Andera dina inlägg får mig alltid att börja gråta, se till att komma hem nu!:) Hoppas ni har det bra och ta till vara på den sista tiden av resan nu! Glöm inte ringa den 18e;D

Får panik på alla arbetsprover och ansökningar hit och dit. usch vill bara vara klar med allt! Det ser ut som skit här hemma med, jätte stökigt och dammigt, jag är verkligen en mästare på att slänga mina grejer över allt i hela lägenheten! plus att det är måleriverkstad på halva vardagsrumsgolvet pga av min möbel renovering som jag aldrig gör klart. Blir galen på mig själv! Men men får väl iaf säga att jag är ganska kreativ:)
Ett arbetsprov av sju är iaf klart, blev rätt nöjd hoppad bara de andra blir lika bra eller bättre!

Förra veckan gick det bajs med träningen, men den här veckan är en ny vecka med nya chanser så nu ska det bli träna av:) 

Hmm lite klurigt hur vi ska göra med lyan med... vi får se imorn gäller det.

Just det ja var o fikade med Agnes i fredags ett mycket kärt återseende! Har saknat henne så det var mycket trevligt!

haha här ser ni en något brun banan som jag hittade här hemma hahah! Skratta ihjäl mig när jag såg den:)

 mohahahaha:)

Måste bara visa min söta lilla reseplattång som matchar min blogg så himla bra!


natti natti!


Kommentarer
Postat av: lii

bananen var not so fresch:P

2009-03-08 @ 22:01:34
Postat av: Ida

Hellu där!

Jag går Digitala media - för upplevelse och lärande :)

Det är jättekul och precis vad jag vill hålla på med, då jag vill jobba med tryckt reklam på ex en reklambyrå.

Utbildningen kanske är lite väl bred för mig, för vi läser även ljud, video, och 3D. Men det är ju det som är i tiden, att ha så bred kunskap som möjligt. Det är jättekul, men det är ju lite knöligt att ta sigtill Trollhättan, om du vill åka hem verje helg tänkte jag på. Det går ju, se på mig, hah. Men det är lite osmidigt :) Hoppas du fått lite mer info, annars finns ju allt på hv.se

Kramar!

2009-03-12 @ 21:58:23
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hallå där lite dålig uppdatering här tycker jag:)

pussel

2009-03-12 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback