Fy bubblan...

...va jag är trött idag! Har sovit jätte dålig flera nätter i rad, skit jobbigt!
men men..

Är på jobbet nu, jobbar till kl två och sen jobbar jag ju ikväll igen. Måndagar är jobbigaste dagen på hela veckan tycker jag.
Men jag längtar tills på onsdag:)

Har försökt planera upp lite, här är mina projekt:

- göra klart alla arbetsprover, och söka!
- köpa en hylla och måla!
- Baka till födelsedagen:)
- Börja scrappbooka lite:)

Var och köpte lite papper till scrapbookingen idag, blir nog fint ska ni se:) måste bara köpa ett album me.

Måste bara säga att min mamma är världens bästa! <3

Kanske skriver mer ikväll, nu ska jag jobba lite.

Hejsan svejsan!

Dagens utmaning till er: Ge någon i din omgivning en komplimang!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har mamma varit extra bra idag eller?

2009-03-16 @ 20:29:55
Postat av: Frida

jag skulle med vilja scrapbooka hah vi kan bli såna partners?;)

2009-03-17 @ 07:53:07
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: frida

Ja skit kul ju!:) Har en scarpbook hemma osm jag fick av en i usa, tänkte fotrsätta på den:)

2009-03-17 @ 15:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback