Förlåt!

Förlåt förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering! jag ska bättra mig:)
Det har bara varit så himla mycke nu, mycket att tänka på, känner mig helt slut hela tiden... hela tiden trött och hängig:(
men det är ljusare ute så jag hoppas att jag snart blir piggare och gladare.
ibland skulle jag bara vilja kunna stänga av min hjärna för jag tänker så himla mycket hela tiden, och då menar jag verkligen HELA tiden, både när jag är vaken och när jag sover. vilket resulterar i att jag sover skit dåligt och det hela blir en ond cirkel.

Tror iaf en sten släpper idag, eller jag kan iaf sluta tänka på just denna grej och lägga all min tid och fokus på nästa grej istället, måste försöka beta av sakerna!

I helgen skulle jag ha gått på lite partaj hos Sara men som sagt så mådde jag inget vidare så dessa planer fick ställas in för min del:( Men jag laddar till helgen nu istället, det ska bli skoj:)

Åå förresten så är jag äntligen en stolt ägare av min nya underbara Odd molly tunika:) fick presentkort i födelsedagspresent av älskli o hans päron så nu har jag den:) Äntligen!:)

Jaha imorn är det 1arpil så jag hoppas att du snart kommer hem Andrea! För jag väntar på dig och har gjort alldeles för länge nu! Saknar dig så himla mycke!!

Ska måla lite på mina arbetsprover nu, lovar arr skriva snart igen!!!

puss puss

Min tunika:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej, den är 3 år. Men jag börjar känna att den inte ger mig exakt det jag vill. Och så har dom utvecklat ett program i jkpg som jag är sugen på, och så vore det skönare att komma närmare hem.



Jag har tänkt på detta länge nu, men har väl mer eller mindre bestämt mig, så det känns skönt :)

Hur går de för dig ?

Kramen!

2009-04-01 @ 15:51:15
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: andrea

SAKNAR DEG SA DET GOR ONT I HELA KROPPEN!!!

JAG ELSKAR JU DEG!!!!



kanner bara for att prata i timtal!



massa karlek

2009-04-03 @ 06:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback