21 idag!

Japp då var men ett år äldre då:) känns fin fint.
Har fått en massa fina presenter med, bilder på dem kommer senare:)

Har haft lite kalajs med familjen nu ikväll- Jag har bakat hela dagen innan de kom. Cupcakes och marsipan tårta med jordgubbar på, riktikgt smaskigt faktikst:) lite imponerad själv över mina bagar kunskaper haha!
Jag är lite som Lotta på bråkmakargatan faktikst, "jag kan allting faktikst" hihi


Dagen har iaf varit toppen!
På fredag kommer pappi och farmor på lite kalas med:)

Tack alla kära vänner för era fina sms, jag har tyvärr inga pengar på mobilen (en klassiker) så jag har inte kunnat svara.
men tack tack tack söta är ni!

Är tröttis nu, ska sova lite, kolla på the hills lite innan! haha fick faktikst både säsong ett och två i present idag!:) det gillar vi:)

xoxo
Andrea kom hem säger jag bara!<3 Saknar dig så det värker i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIIIS! har tänkt smsa dig men så har jag inte kvar ditt nummer för min telefon gick sönder så har en lånad nu som inte innehåller så mycket!:) Kom faktiskt ihåg att du fyllde, vet inte hur men ändå. MEN ETT GRATTIIS iaf!:) och nu är du laglig i usa med!;) PUSSS

2009-03-18 @ 23:36:09
URL: http://fridalindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback