natti natti

Ska snart gå o lägga mig nu, känner mig hängig, tror jag är på väg att bli sjuk:(

Va hos tandläkaren igår o kollade min käke, blev as nervös när de sa att de trodde att en av mina tänder var död, men som tur var va den inte de. Så om två veckor ska jag till käkkliniken i linköping och dra ut min visdomstand o kolla förändringen i käken. Så nu ska tand nr två opereras bort, har redan blivit av med en.
Så jävla dyrt är de me, 4000 kr ska de ha! Fy fan! Det svider både i plånboken o i munnen kan jag säga!
Usch!

Har nog hittat en bil me, mmmm mm:) Pappa ska o kolla på den åt mig i Jönköping imorn, sen får vi väl se hur det blir. Återkommer med mer info:)hihi! Hoppas hoppas hoppas!

Ska träffa Sara imorn me, blir lite filmmys tror jag, har alltid lika trevligt med den kvinnan!:)

Skönt att det snart är helg igen.
blir som sagt Tranås, förhoppningsvis hämta bilen.
Tänkte svänga förbi mormor o morfar en sväng med, alldeles för längesen jag träffade dem! <3

Min älski är bäst! Bara så ni vet:)

Lycka till imorn sis!

pusspussspussspusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så här i efterskott:) bara för sakens skull, gör ett inlägg om bara mig. (skulle kännas fint så här mitt i praktiken)

2009-02-02 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback