måndag

Är as seg idag, fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Har sovit ca 11-12 timmar varje natt i flera dagar nu.
Hmm kanske sover för mycket helt enkelt.
Har haft en skön mys helg med Johan, i lördags va vi i linköping, fyndade ett fint linne o två par as snygga BB trosor;)
Sen blev det film o mys lördag kväll och hela söndagen. Skönt att bara slappa o ta det lugnt.

Sara nu måste du läka klart så vi kan börja träna ju:)
Känner mig super pepp på att ta tag i mitt liv nu!

Woohoo idag när jag kom innanför dörren bara låg den där som en uppenbarelse, säsong 5 av one tree hill, så himla gött, nu är ett par kvällar räddade;) Är helt fast vid den där serien alltså.
Tack älskli! <3


Ååå jag fick världens bästa samtal i förr går, blev så glad att jag bara flög upp ur soffan när jag hörde vem det var på andra sidan. Min stumpa, min gulleplutt Andrea ringde från andra sidan jordklotet! Vi har inte hörts på jätte länge så jag blev såå glad när jag hörde denna ljuva stämma igen!
Saknar dig! Kom hem snart, du har varit borta alldeles för länge nu.
ta hand om er där borta! jag finns här när du kommer hem:)
  LOVE



Puss o hej på er!

Kommentarer
Postat av: Andrea

saknar dig sa det gor ont i hjartat mitt alskade Gullefjun<3

2009-01-31 @ 07:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback