Lugnet efter stormen



Gårdagen började med några timmars jobb på MQ, de va mycket folk vilket alltid är kul.
Sen blev det lite mat hos Johans föräldrar, direkt hem för att fixa mig lite inför kvällens festligheter.

Hos Sara var det jätte trevligt, Elin o Linda var där med. Blev mycket skratt o god mat.
Sedan gick vi till Harrys, vilket till en början var trevligt, Sara skulle lära mig Blackjack men lyckades förlora direkt så det får bli nån annan gång;)
Sen hände saker som var helt sjukt, så det blev att ta hand om en väldigt ledsen vän. Hoppas att allt löser sig gumman!
Föstår inte att inte fler brydde sig, men men jag gjorde iaf vad jag kunde för stunden.
Begriper mig inte på denna stad o somliga i den. Tror att en flytt skulle sitta rätt fint faktiskt!
Fast det finns flera som jag inte vill flytta ifrån me! Sara o min älskli mm!!
Jaa så det blev en händelserik kväll kan man säga...

Idag tog jag o Johan en rejäl sov morgon sedan drog vi till Ikea o Ikano en sväng. Blev lite nya gardiner, en ny gosig matta, rislampa mm. Finns inget bättre än att pyssla o fixa här hemma, jag bara älskar det!

nu ska jag gosa ner mig i mitt täcke o kolla på one tree hill.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack desamma vännen :)

Hur går det med plugg-planerna?!

Kramkram

2009-01-27 @ 13:26:51
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh, det låter ju väldigt spännande och kul!! :)

Tack tack tack. Jag blir så himla glad av att höra det. Och det kommer ju gå kanoners för dig. Jättekul att du har blogg nu, så man kan följa vad som händer :)

Antagningsbesked & leta lägenhet är ju så jäkla kul!

Lycka till!

Kramar

2009-01-27 @ 22:28:22
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback