Home sweet home...

Jahopp då var man hemma igen efter två underbara veckor i thailand!
Skönt o komma hem o träffa älskli igen! o bästaste Sara me!
Tiden går bara lite för fort, två veckor bara flyger förbi.
Har solat badat, varit på djungeltur, ridit elefant, varit på Phiphi öarna, och "the beach" ön.
Magenfluensa hann vi också med att få, inte lika kul. Låg sjuka med hög feber o magont mm i ca tre dagar, men det är smällar man får ta. Helt underbart har det varit iaf:) Nästa gång åker jag dit med min Johan istället.

Tillbaka på jobbet igen, lagom seg efter flygresa o tidsomställning, men det är bara o härda.

Ska hem till sara ikväll o mysa o äta pannkakor med banan o nutella på, mums!
Sen ska vi lägga upp en plan för våra "nya liv" . Nästa vecka börjara vi träningen, ska bli super kul faktiskt.
Sen ska vi göra mat schema mäta och väga oss. Nu ska vi fasen ta tag i det här och lyckas!
Fast ikväll får vi svulla. vi börjar inte förens på måndag:)
Fattar inte att det ska vara så svårt att komma igång, jag jobbar ju för sjutton med träning o kost hela dagarna, men det är fasen så mycket lättare att peppa andra än sig själv!
Pepp pepp pepp!!

Får se vad som händer i helgen, ska iaf mysa med älskli, har varit tilsammans i 3,5 år då och varit förlovade i ett år! <3
Lördag blir det ev utgång med sara stumpan, mat o vin o sen skaka loss lite på dansgolvet, men vi får se hur det blir, det märks.

nee nu måste jag jobba lite, hjälpa tanterna att röra på fläsket lite...haha..nevars.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback