Freitag

Härligt med fredag. Ikväll blir det mys och hemmagjorda hamburgare, mums!
Fasen va veckorna går fort. Just nu går jag bara o tänker på att jag vill tillbaka till Thailand och det snart.

Imorn blir det jobb 11-14 på MQ, sen blir det hem o fixa lite sen blir det middag o party party med Sara och Elin M, ska bli super kul! Får se om singstar åker fram me;)
Söndag blir det slapp dag antar jag...

Håller på för fullt att kolla olika utbildningar o så nu, så till hösten blir det förmodligen flytt för min del, antingen till Växsjö, Göteborg eller Leksand.
Känns både kul o skrämmande.
Vill ju ta tag i mitt liv nu, men samtidigt har jag ju allt jag älskar här i Motala. Men jag tänker va hemma varje helg o sen kan ju alla andra komma till mig me. Det handlar om två år av ens liv, det är ingenting egentligen så detta ska vi nog allt klara av. Har ju inte ens kommit in än. Verkar inte vara det lättaste att göra det heller, måste göra arbetsprov o grejer så vi får väl se, men jag hoppas iaf:)










Nästa helg blir det  Tranås, träffa pappa  o åka lite bräda! Äntligen, det suger i snowboard tarmen nu alltså!
Så det ska bli skojsigt!

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback