Fredags mys

Åå så himla skönt att det äntligen är fredag!
Denna dag har varit jobbig och konstig, hoppas den slutar bättre än den började!
Men efter regn kommer solsken så jag hoppas på en toppen dag imorn istället.

Jag o Johan var o kolla på en ny lägenhet idag, en trea super mysig. Lägenheten låg i ett äldre hus, så det var högt i tak, jätte mysiga fönster, fina tapeter....MEN så bor vi ju så himla fint nu så det är så himla svårt att veta hur vi ska göra.
Denna låg nära stan vilket är ett stort plus, nära till jobbet, gymmet och till sara:) Den hade tre rum vilket är bra för då kan vi äntligen ha ett eget träningsrum. fasen va svårt de är, trivs ju så himla bra där vi bor nu. Jaja vi får väl se hur det blir.
Trean var perfekt till att inreda som jag vill ha det, lantlig mysig stil, älskar det...mmm det är allt lite lockande.

Längtar tillbaka till Thailand som bara den, vill bara ligga på stranden o dricka goda fruktdrinkar. nee istället ska man ut i kylan o mörkret tidigt på morgonen. men det går mot ljusare tider vilket är skönt.
Har en känsla av att 2009 kommer bli ett bra o händelserikt år. Härligt!

Hoppas du är lagad snart Sara så vi kan komma igång o träna lite:)

Nepp nu ska jag ha mysipysi med min älskli.

Här är förresten en bild på mitt mysiga zinkhus som jag fick av min kära mor  i julklapp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback