Tjoho

Idag har jag åkt pulka med mina älskade syskon. Jätte kul va de:)
Man känner sig dock lite gamal i backen, men va gör det, jag bryr mig verkligen inte! Solen sken och det var super härligt!
Efter åkningen bjöd mammi på lite mat.

Jag o Linda kånkade hem min tunga byrå till mig idag. Har börjat renovera det gamla aset.
Nu ska det fula trät försvinna och den ska bli lantligt vit.
Jag gillar verkligen att pyssla o greja, tiden står still när jag får hålla på. Dock gör inte klockan det så det blir alltid panik när jag kommer på de. Fick springa för att hinna med bussen till stan för att sedan springa vidare till jobbet.
Men fint blir det kan jag lova. Ska visa lite före och efter bilder sen. Har bara lite kvar att slipa, så imorn blir det till att måla efter jobbet:)

Imorn kväll får jag äntligen umgås lite med Sara, de var längsen nu.
Hoppas vi kan börja träna nästa vecka me, min tand är snart helt frisk får vi tro. Hoppas bara stygnen lossnar snart...

I helgen blir det Tranås, ska åka lite bräda:) På söndag blir det lite övning inför mässan.
Just det  den 28/2 är ni alla hjärtligt välkomna till Hallen i Motala på hälso och skönhetsmässa!
Det kommer bjudas på lite smått o gott bla kommer det vara lite mode och hår visningar där bla jag är en av modellerna;) Det kommer finnas allt från träning till frisyrer, till smink, naglar, choklad, kläder ja allt ni kan önska:)
Vi på Power plate kommer vara där för er som vill prova på! De ni, kan ni ju bara inte missa..haha...

nee ni nu behöver jag sova!

hej då!


Min kära syster och bror<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wrruuum ungefär:P mysig dag!

2009-02-18 @ 17:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback