Söndag

Å har hållt på och försökt hitta och trixa o kollat hur jag ska ha min blogg, men jag kan ju inte det här med stilmallar o skit, jag fattar inte.
Snälla någon som kan detta som vill hjälpa mig???, är verkligen inte nöjd med hur min blogg ser ut nu iaf!
Så om det finns någon där ute som har tid o lust att ge mig lite goda råd så säger jag inte emot:)

Idag var det lite kalajs för min styvbror i Tranås.
Blev middag, tårta och ännu mera att äta, känns som jag ska spricka nu.
Alltid trevligt att träffa släkten lite.
Min mormor och morfar är för sköna alltså, älskar dem!

Håller på med arbetsprover och grejer till olika skolor nu, usch får prestationsångest över det.
Jag vill verkligen komma in!
Måste börja kolla lite boende och så med, kan ju inte stå där i sommar och inte ha någon som helst koll,
får nog ta och sätta upp mig på lite listor.
Så om jag kommer in flyttar jag antingen till:
- Göteborg
-Växjö
-Stockholm
-Leksand (dock mitt sista alternativ, det liggar alldeles för långt bort från de jag älskar ju!)

Innan var jag jätte rädd för att böra plugga i någon annan stad, men jag ser inte längre detta som ett problem, allt här hemma finns ju kvar, å jag tänker va hemma varje helg:)
Tack till Ida som fick mig att inse att detta går!  Helt galet vad du inspererade mig så tack tack tack! :)

Kanske är dags att berätta vad jag ska plugga nu??
eller nee det skiver jag i nästa inlägg:)
haha vilken cliffhanger jag gjorde där, nu är ni allt nyfikna:)

Nu är min kära syster hemma igen! jag har saknat dig ska du veta! Love u!

Nu ska jag gosa ner mig med min Johan i vår mysiga säng o sova lite.

sussa gott! natti natti sötnowsar

Kommentarer
Postat av: Lii

vänta på mig så drar vi tillsammans, eller så kommer jag efter:)

2009-02-16 @ 09:50:49
Postat av: Ida

Tack själv för att du är så gullig ;)

Jag har xs i min pippitröja och den är skitbra,

fritte har en lika och hon har s, den är me bra. Kanske inte jättemycket skillnad :)



Men gå in på designadinblogg.se och kolla där om du vill ändra din blogg, skitbra!

Ha de gott :)

Kramen

2009-02-16 @ 19:04:41
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hör att dom går sönder hela tiden, hah :) Gud va typsikt! Kolla med Sony Eriksson om dom har längre garanti? Jag har ju en Asus-dator och dom har två år på alla sina datorer, även om butiken man köpte den i bara har 1 år :)



Det tycker jag verkligen vi ska göra :) Är du i tranås ofta?

Kram kram!

2009-02-17 @ 13:50:48
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback