Saknar...

Snart är dem här veckan slut. tiden går så fruktansvärt fort!
Igår va Sara här, blev pannkakor:) Super trevligt som alltid med den kvinnan! Hon är bäst!

Sitter och väntar på att Linda ska komma o hämta mig sen ska vi fram o prova lite kläder till mässan:)
Sen ska jag jobba, känner mig inte så pepp på det idag, men man får se pengarna ibland.

åååå imorn kommer min fina nya tröja hem! mmmm bara älskar den!
Är helt inne på randigt nu, tycker det är så vårigt och fint!
Vårkläder är det bästa som finns!
Det känns faktikskt att våren är på G, det är inte alls så mörkt på morgonen längre när jag går till bussen och inte kolsvart när jag åker hem heller, riktikgt skönt tycker jag!
Det finns hopp!

Denna vecka har jag verkligen hunnit med mycket! jag har jobbat en hel del, städat, renoverat rätt långt på min byrå ja en massa saker. känns kanon!

jaa nu är det betämt på måndag börjar ÄNTLIGEN Sara o jag träna! Ska bli så skönt, man mår ju så otroligt mycket bättre när man tränar så jag längtar!

nepp nu ska jag fixa lite sen blir det stan med sis som sagt.

Här kommer en bild som visar en av alla randiga tröjor:)
xoxo

Kommentarer
Postat av: sara

värsta snygging till bästis har jag också=) helt otroligt!

2009-02-19 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback