Mohahaha

Jaha då var den här helgen me över då.
Har varit en jätte rolig helg. I fedags blev det mat o vin o spel hemma hos Per o maria riktigt trevligt!
Maria o jag vann så nu ska grabbsen bjuda oss på bowling o innan bowling förfest:)
Sen upp tidigt i lördags för att åka till Hufvudstaden, blev shopping hela dagen sen mat o mys på kvällen.
Så himla skönt att komma bort så där tycker jag.
Åå vet ni vem som stod utanför vårat hotell typ, joo Fares Fares him self:) coolt va?! haha
I dag blev det mumsig hotell frukost, men det var helt galet, Johan o jag hämtade all vår mat ställde den på ett bord sen gick vi för att sno lite pannkakor från barndelen (siggesol bordet) och när vi kom tillbaka var all vår mat borta, ja då hade de gått o slängt den..haha snacka om snopet, så det var bara att gå o hämta ny.
japp så var det, sen begav vi oss hemmåt Motala igen.

Var o åkte lite pulka me älskli o lillebror Edvin förut, asså det är ju himla roligt att åka. Får kanske bli fler gånger?

Måste bara meddela att Sara börjat blogga igen, det var ju på tiden du;)

Lägger ut lite bilder på mina shopping fynd imorn.

(Akta så att du inte tynar bort....)

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hejsan! Tyvärr så beställde jag aldrig hem linnet med änglavingarna då jag fick för lite förfrågningar på det. Kanske att det kommer i framtiden. Jag har annars fått hem nya linnen i dag om du vill kika på min blogg :-) ha en fin fortsatt dag!

2009-02-12 @ 14:54:41
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Angelica Blick

sv; Tack :D och jag kan säga detsamma om dig! supersöt är du :)

Ja, det har vuxit som in i tusan! Jag gör inte så mycket, jag tvättar det varannan dag och sen använder jag typ aldrig spray eller sånt i , sen inget mer :)

2009-02-12 @ 16:15:09
URL: http://aangelicab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback