mmm mm mmmmm...

Hej hopp, va glad jag blir när jag ser hur många som följer min blogg, fortsätt så! Ni får jätte gärna kommentera lite mera det är alltid skoj:)

Jobbat en del idag då, först morgon fram till middagen o sen nu ikväll.
Wiihoo blev så himlans glad idag när jag gick in till Sara o hon berättade att hon får träna nu:) yeesss! Så på onsdag börjar vi. Då blir det spinning, torsdag blir det Bodybalance. Är super peppad nu ska bli så otroligt kul!

Nee nu har jag verkligen idetorka på vad jag ska skriva, så jag struntar i det här nu, måste äta lite:)
Skriver mer imorn istället!

Har föresten köpt denna fina kalender, så nu ska det bli lite ordning. Älskar den så himla mysig o fin! Mmmm....



xoxo


Kommentarer
Postat av: sara

vilken fin! vart har du köpt den? den är ju lantlig till och med!:)

2009-02-02 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback