it hurts

Har sån jäkla tand värk! Usch vet inte vart jag ska ta vägen...inte kul!
Var hos tandläkaren igår o spolade den, fick ännu en kur pencilin mot en kraftig infektion i tand o käke:(
Vill bara dra ut den nu, nästa torsdag smäller det. Hoppas bara infektionen är över då för annars biter inte bedövningen! Så jäkla trött påt!

Skulle ju ha tränat nu me, men neeedååå självklart ska tanden krångla. Får vänta tills efter operationen...

Har jobbat en sväng idag sen åkte jag hem o sov en stund, sen har jag städat typ hela dagen för att slippa tänka på smärtan... fan va jag gnäller..men jag behöver få beklaga mig lite:)
Japp nu är det iaf fint här hemma.

I helgen drar jag o älskli till Sthlm. Ska bli såå himla skönt o kul att komma bort lite.
Finns inget bättre än en helg med min Johan<3
Blir nog lite shopping me, plånboken skriker av tomhet men är man i storstan så är det svårt att låta bli ju.

På fredag blir det som det ser ut nu troligtvis lite middag med Per o Maria, det är alltid trevligt. Vi skulle dock köra alkoholfritt denna gång pga av våran sthlms tripp tidigt på lördag. Vinet brukar ju annnars flöda vid dessa middagar;)

Snart kommer Johan hem o då blir det mys o pannkakor mmmm:) Bästa!
Johan är verkligen ett riktigt proffs på pannkakor kan jag meddela:)

Imorn hoppas jag att jag kan träffa Sara. Skulle gjort det idag men somsagt TANDEN...

Bara älskar ODD MOLLYS kläder, de är så himla mysiga!
Ska kolla efter dessa godbitar i Sthlm!




Såå vårfina!!!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Linda

Kläderna är bara så du. Jätte söta var dem!

2009-02-06 @ 18:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback