....Herren ger och herren tar....

Ja då var det söndag igen då.
I fredags kväll åkte jag till Tranås, blev lite mat o fredags mys.
I lördags blev det backen, fick äntligen åka lite bräda iegn, as härlig va det! Bara älskart!
Pappa var duktig med, trots att han var lite ringrostig så gick det bra. Vi var dock inte särkilt proffsiga i liften, inte så konstigt då jag typ fick lyfta i pappa i liften..haha nevars det gick bra. Vi fick oss iaf ett par härliga skratt:)
På kvällen sen kom Johan o hämtade mig i mjölby så blev det film o mys.
Fick ett trevligt samtal från denisan me, nästa gång lovar jag att hänga på:)

Idag har jag mest slappat, tog en mysig promenad med mammsen o vår "lilla" vovve Obelix, jätte härligt, solen tittade ju till o med fram.

Ikväll blir det kanske lite bio i Linköping med älskli, vi får se.

Nee nu måste jag kolla vidare på One tree hill igen:)

xoxo


      

       

Kommentarer
Postat av: Sara

den där hunden alltså...man vill ju typ äta upp den. han verkar så god!

2009-02-01 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback