Go kväll

Ikväll har jag haft en riktig myskväll.
Började med att att krypa ner i ett härligt bad när jag kom hem, lade på en ansiktsmask som luktade jordgubb,
masserade in en hårinpackning. Denna var dock inte så bra och precis innan jag skulle ta den tapade jag hela burken
i golvet, vilket resulterade i att den sprack och jag hade inpackning på hela golvet+tapeten. Inte kul alls!
Ska köpa en riktig frisörprodukt när jag får lön!
Aja trots detta kändes det lyxigt o avkopplande:)
Sara vi får se till o ta spat snart:)

Medans jag badade fixade J tacos, kunde inte bli bättre!

Imorn åker vi till pappi. Skoj ska det bli!

Jag vill ha LÅNGT hår nu!
Sara detta får du fixa;)

Här var det iaf skapligt långt ju



God natt mina vänner!
Kul att ni vill läsa min blogg:)
puss


Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; tack så jätte mycket :D!

2009-02-20 @ 23:05:56
URL: http://aangelicab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback