ajajaj

Är as slapp idag, har legat i soffan med täcke o kudde hela morgonen. det värker i min mun så jag tror jag ska bli galen:(
Opereades igår kl elva. Det hela gick väl bra, bara att jag typ gick i chock eller nåt liknande vilket gjorde att hela min kropp krampade, har aldrig skakat så mycket, jätte läskigt. Men nu är det gjort nu är den rackarn borta iaf:)
Kan bara äta soppa nu.
Nee slut på gnällandet!

Alla hjärtans dag imorn me, har igen aning om vad jag ska ge min älksli.
Tror att vi ska strunta i att köpa massa grejer vi ska bara umgås istället. Tycker att det är bättre och framför allt mysigt!

Är sugen på att köpa lite nya träningskläder me. Har hittat ett par mysiga byxor som jag nog ska införskaffa:)

Saknar min kära syster massor! Nu får du ta o masa dig hemmåt under lovet så jag får se ditt söta face!

Jag hoppas det går fort, för din skull, för allas skull. Det är jobbigt men det är nog det bästa:(
Vet inte hur jag ska visa att jag bryr mig, men det gör jag verkligen, jag lider med er! Detta är verkligen såå himla jobbigt.
Men det kommer lösa sig till det bästa.
Jag älskar er alla!

nee nu ska jag rycka upp mig lite o ta ett bad tror jag.
Hejsan svejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback