woooowoooooaaaooo

Trött som få är jag just nu.


Idag har jag:

-Har varit i linkp o köpt en bäddmadrass till min säng idag, mkt välbehövligt!
-gått en långpromenad med mina kära syskon.
- jobbat

och nu sitter jag hemma i soffan i myskläder och ska snart lägga mig
på min underbara spikmatta! Rekomenderar starkt att skaffa en spikmatta eller en yantramatta som jag har.
Det är så himla skönt så det inte är klokt, eller först gör det as ont men sen blir det jätte skönt. Jag somnar varje gång jag har legat på den en stund. Igårkväll gick jag och la mig på den då jag hade migrän och efter att ha legat där ca 40min så var migränen nästan borta, bäst bäst bäst är den!

Nån annan som också är bäst är min sötnöt Johan som hade lämnat en present till mig i hallen som jag såg när jag kom hem! En jätte snygg väska som jag har gått och trånat efter men pga av flytt och plugg tider så ville inte min ekonomi riktigt räcka till, men så stod den bara där med världens finaste lapp. Min Johan är världens bästa bara så ni vet!;)

Imorgon ska jag träffa Sara med, de var ju inte igår så det ska bli mysipysi:)

nee men ha det gott nu ska jag ligga på spikar en stund....
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback