Nu är jag här

Jahopp då satt man i växjö nu då.
Allt känns jätte lustigt, har värsta klumpen i magen, gråter stup i kvarten:(
Pappa, mamma och Linda, Johan har varit världens bästa och gulligaste och hjälp mig att få
ordning i min lilla lya. Det blev faktiskt riktigt mysigt:)
Tack alla min älsklingar ni är bäst!
Sen blev det kram och gråt kalas när de skulle åka, alla grät en skvätt, trost att vi ses på
fredag igen, för då ska jag minsann åka hem. det får va nån måtta på tortyren.
Plus att sara gummsan bjuder på fest på lördag o det kan man inte missa!:)

Så himla skönt, för min buuubii stannar här hos mig i lyan tills imorn, så skönt att slippa sova själv
här första natten. Tack älskling!

Nee nu ska vi krypa till kojs o se på film äta godis o mysa.

imorn blir jag en nolla....

sov gott sis, älskar dig! Se till o plugga på nu så kommer du hit efter jul!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: siss

Jag kommeeeeeeeeer:)

Älskar dig med bigsister<3

2009-08-23 @ 22:29:09
URL: http://liindagynne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback