Nolla

Jaha då har man varit nolla hela dagen.
är helt slut!
Fast så där himla roligt som alla säger att det skulle vara med nollning vet jag inte
om jag håller med....
Har varit en as jobbig dag, är hur trött som helst nu.
Och det som har varit så tråkigt är att vi inte har varit vår nya klass tillsammans utan vår klass har blandats upp
med en massa ekonomer, vilket innebär att jag knappt ens har träffat de som jag ska gå i samma klass med.
Hur knäppt som helst!
Det känns som att växjö universitet har en helt annan syn på nollning än tex linköping...men men...
jag är nog med nån mer dag sen åker jag hem i slutet av veckan, det får va nån måtta på tortyren.

Imorn är det upprop, ska bli kul att då ÄNTLIGEN träffa sina blivande klassisiar:)

Just det ja, när jag hade blivit indelad i en nollningsgrupp idag (vi var robinsson)
så stod plötsligt Adam där. Adam som jag gick tillsammans med i 6-9 på högstadiet i
Tranås. Helt komiskt att han också hade flyttat hit och att vi hamnade i samma grupp och allt.
Sen var det en annan tjej i min grupp som hade gått på platen i en paralell klass till mig, alltid kul med
lite ansikten som man känner igen:)


Men ni ska veta att jag längtar hem!
Vill inget mer än att sätta mig på bussen hem till Motala så snart som möjligt,
och det ska jag göra efter imorn me!

Jag är faktikst lite stolt över mig själv som bor här ensam nu och försöker iaf.

Så alla pälsklingar där hemma, vi ses snart igen!

Älskar dig Johan!

pusss hej

Kommentarer
Postat av: siss

Du är bäst!!

2009-08-24 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback