Heej hopp!

Nee nu ska jag minsann ta tag i mitt bloggande igen.
Det är mycket på gång nu och det kan vara skönt att skriva av sig lite ibland, och även kanske lite kul för er där hemma
att höra lite vad jag håller på med på växjö campus:)

Det är nu verkligheten börjar komma ifatt mig, kan inte förstå att jag flyttar nästa helg, känns just nu jätte jätte jobbigt
 men samtidigt väldigt spännande. Det blir väl bra ska vi se.
Kommer sakna alla här hemma så himla mycket, men lugn bara lugn jag kommer allt hem så ofta jag bara kan:)

Det känns i luften att sommaren går mot sitt slut, den här sommaren har gått alldeles för fort som vanligt!

Ja nu vet ni iaf att jag kommer skriva här lite oftare så om ni är intresserade så är det bara att kika in,
glöm inte att kommentera lite ibland med, så jag vet att ni lever;)

pusss pusss

Kommentarer
Postat av: sara

weeey update:) bra jobbat!

2009-08-17 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback