Vårfint

Härligt väder det är då!
Har precis duschat efter lite skön träning på powerplate, måste verkligen säga att det är jäkligt effektiv och bra träning och det säger jag inte bara för att jag jobbar där utan det är verkligen så! Jag hade tränat där även om jag inte hade haft någon anknytning till det, så himla braa är det!

Har förberett lite mat till J kommer hem, allt står klart bara att sätta igång ugnen och plattan så är det strax klart. fast jag ska kämpa lite med mina arbetsprover innan! Idag måste jag bli klar för de måste skickas iväg innan fredag!!! uuu!

Så himla mysig med påsk snart med, vara ledig hela 4 dagar tillsammans med min älskli, underbart!

Önskar att denna  trötthet ska försvinna snart!!!!!!!

Nepp arbetsproverna kallar!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback