Härligt!

Yesss så var det härlig härlig härlig fredag igen! Så himla skönt!
Det känns som att mitt huvud snart ger upp, allt bara snurrar!
Jag kan inte sova heller, det känns som om jag har en massa vass taggtråd i huvudet och så fort jag lägger ner huvudet  för att koppla av så tycker de vassa taggarna och gör att jag bara får panik och måste upp!
Snälla finns det nån där ute som kan hjälpa mig att sluta tänka så förbaskat! usch!
Nee men på söndag ska jag få lite hjälp med alla ansäkningar, brev och skit sen hoppas jag att det släpper lite och att jag känner mig helt nöjd och glad över mina val och att det kommer leda till det bästa!
Nu får det va färdig klagat!

Imorn ska bli en kul dag:) ska på lite öppet hus på face and body zone ska bli skoj, Chatarina är verkligen så himla duktig, jätte kul att hon nu får nya fina lokaler:) Ska köpa lite härliga ansiktsprodukter hade jag tänkt! Världens bästa produkter säljer hon, har hjälpt mig massor!
Så ett tips är att ta sig en sväng förbi hennes salong och gå på en ansiktsbehandling!

Sen på kvällen blir det lite partaj hos erik vilket ska bli skojsigt!:)

Hur skönt är det inte med vår och sol?! Älskart! Jag har gått hem från jobbet nästan alla dagar den här veckan, och det är långt hem till mig kan jag lova, men så himla skönt att bara traska på i solskenet och tänka för sig själv.

yeeejh i morn får jag umgås med min bätaste Sara med!:)

nepp nu ska jag göra mig iordning lite för snart kommer J och då ska vi äta lite middags mys mat hos hans föräldrar..

Pusss o hej

Kommentarer
Postat av: L

vem har inte förgyllat din dag idag bättre än någon annan än jag, jo med en NY, verkligen NY odd molly tröja. jaop jaop!

2009-04-03 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback