15 april

uhuu idag är sista ansökningsdagen på studera, jag har redan hunnit ändra mina val flera gånger. vet fortfarande inte om jag valt rätt eller inte men nu låter jag det vara så får ödet leda mig rätt istället.

Vet ni vad?! jag har varit på spinning idag, känner mig väldigt nöjd efter att ha haft en lång jävla svaka hoppas jag att jag är på g igen. Träffade stumpans mamma med som sa att du hade brutit foten gumman, din stackare! Tänker på dig o saknar dig, har nedräkning nu!

Imorn fyller min bubbi år med, grattis snygging! Älskar dig!

Snälla ge mig lite ork, låt mig sluta vara så trött hela tiden, orkar inte ens med mig själv ju!:(

ska snart sova lite ska upp tidigt o sjunga för älskli o åka o träna 06,30 hade jag tänkt:)

natti natti på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback