Wiieeehooo!!!

Jag fick en SYSTEMKAMERA av min älskling igår!!!!! Är världens gladaste nu ju!!! En nikon D60, värsta fina!!! ÅÅÅÅ tack min älsklings bubbis!!! Älskar dig!
Sen fick jag en massa andra fina saker också, är toppen nöjd.

Alla verkade nöjda o glada igår.
Det hände dock en olycka mitt under tomtebesöket (jag var tomten)
min "plast" farfar ramlade omkull och bröt sin handled, tyckte så himla synd om honom.
Så nu har han gips den stackaren o på lördag fyller han 93år! Det är ett gammalt skellet som ska läkas!

Måste bara säga att det är svettigt i tomtemask...hohoho...

Tycker dock att julen är lite överskattad, en jävla massa förväntningar som ska levas upp.
Tror inte att jag orkar fara runt på detta viset ett år till. Har gjort det i 17 år nu och det är påfrestande!
Tycker egentligen att när föräldrar väljer att inte leva tillsammans längre så borde det vara de som får fara runt istället o inte barnen...men men... skönt att man börjar bli vuxen. Den dagen jag får familj ska jag sitta med dem i en liten mysig stuga o bara vara vi. sen får man träffa alla nån annan dag. japp så får det bli.

Till råga på allt har jag feber idag o mår bajs.
Blir nog inget jobb imorn, orkar ju knappt stå upp så:(

Thailand närmar sig med storm steg, roligt som fasen speciellt nu med nya kameran..hihi..
men somsagt jobbigt att lämna älskli hemma!

Hoppas ni har haft en bra jul allihop!
Några familjer har haft det jobbigt och jag har verkligen tänkt på er. Livet har sin gång o allt ordnar sig tillslut på ett eller annat sätt.


God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tusen tack gullet :)!!

Det värmer såååå himla mycket att få höra!

Och vad spännande med flytt! :) Vad blir de?!

Vilken stad? Vilket utbildning?

Kul att du har entrat bloggvärlden;)

Det är så himla nyttigt och kul att bo själv.

Och det är speciellt kul att komma hem.

Man blir som nykär efter två-tre veckor i från varanda :) Jag tycker du gör såååå rätt!

God fortsättning på dig :)

KRAM Ida

2008-12-26 @ 17:44:50
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback