snorigt som bara den...

vakma precis av att jag inte kunde andas... usch hatar att vara sjuk ju! Fan jag ska ju till Thailand imorn,  har inte tid att vara sjuker ju!
Aja blir att kurera sig idag me.
Ïgår låg älskli o jag i soffan typ hela dagen o kolla på hela säsong fyra av one tree hill. Älskar denna serien!

Blir till o packa lite idag me, fan min väska blir alldeles för tung o alldeles för full hela tiden, får nog gå igenom den en gång till..hmm..

Skulle ha gått ut igår me, men mådde bajs så det blev inget med det. Hade verkligen sett fram emot det.
Tänkte svänga förbi Sara snuttan på jobbet idag o ge en hej då kram. Kommer sakna henne ju!

Har tänkt på en sak ett tag, att man ofta är så dum och inte säger om man tycker någon är bra eller har något som är fint osv. Vi är för jävla dåliga på att uppskatta andra och att ge komplimanger. Det är inte så svårt och det värmer ofta hur länge som helst när man får en.
Ofta tänker man bara gud va snygg hon va eller vilken fin jacka osv men vi säger det nästan aldrig. Fy skäms ut med orden istället.
Detta ska iaf bli mitt nyårslöfte, jag ska bli bättre på detta.

Sen måste jag lära mig dricka kaffe med....eller inte:)

Nee ska ta tag i livet nu!
Usch börjar få resfeber:)

hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback