Ska de va en julklapp...

Är helt slut efter en dag i julhetsen på jobbet. Men roligt är det allt! Kul med mycket folk:)
Börjar faktiskt få lite julstämmning nu.
Älsklingen har precis värmt på lite glögg o julgranen lyser så fint framför mig, super mysig!
Jobba ett par timmar imorn me sen blir det julgröt hemma hos Johans mormor. Alltid trevligt, man ska ju hålla på traditionerna;)

Fick ett trevligt besök av pappsen igår me:) Han  kom upp från Tranås efter att jag slutat jobbet igår, blev lite te drickande och skratt åt Sunes jul:) Var länge sen jag såg honom så det var najs:)

Förresten fick jag värsta äckliga samtalet till jobbet idag, en äcklig man som frågade en massa om våra dam under kläder, han ville typ att jag skulle stå och beskriva dem över telefonen. verkligen as konstig! Hmm vilket folk det finns alltså...

Måste skaffa en ny kamera innan thailand, är jätte sugen på en systemkamera, tror faktikst att det får bli en sån i mellan dagarna:)
Får se till att hålla i pengarna nu o inte bara köpa en massa kläder hela tiden, vilket är svårt när man jobbar med det:)

aja nu ska jag snart kolla på svensson svensson:)

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback