Nu är jag här...

Haha har äntligen blivit lite "inne" o skaffat blogg:)
Den är inte så vacker, men det kommer väl kanske, fattar inte så mycket av skiten just nu, men det löser sig nog:)

Tiden rullar på inte långt kvar tills jul nu!:) mysigt värre!
Sen drar jag till Thailnad den 28/12 i två veckor, ska bli sååå skönt!
Kommer dock sakna älsklingen ´super mycke!!!

Nee det får nog räcka som första inlägg tänkte slappa lite i soffan nu o sen krypa till kojs ska ju jobba imorn.
Blir o jobba på MQ hela helgen i julruschen men det är skojsigt så det blir kalas:)

Får inte glömma köpa gym kort på feelgood på måndag me, så Sara o jag kan svettas i kapp o bränna fläsk:) (iaf jag)

Nee men tack o hej gott folk!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback